Tapahtumat

Tältä sivulta löydät lisätietoa yhdistyksemme tulevista tapahtumista. Ilmoittautuminen yhdistyksen tapahtumiin pääsääntöisesti ilmoittautumislomakkeella.

SORIN SIRKUS SORIFERIA JOULUSHOW 2019
TO 28.11. KLO 18 JA TO 19.12. KLO 18

Pirkanmaan Bioanalyytikot on varannut lippuja Sorin Sirkuksen Soriferia Joulushow´hun.

Lippuja on varattu yhteensä 80 kpl, eli 40 kpl kumpaankin näytökseen. Yhdistyksen jäsenillä on mahdollisuus lunastaa itselleen lippu jompaan kumpaan näytökseen 15 €:n omavastuuhintaan sekä lisäksi haluamansa määrän lippuja perheenjäsenilleen normaalien ryhmälippujen hinnalla (aikuinen 31 €, eläkeläinen 29 €, opiskelijat ja alle 15-vuotiaat 24 €).

Ilmoittautuminen on sitova ja liput maksetaan heti ilmoittautumisen jälkeen yhdistyksen tilille. Ilmoittautumiset viimeistään 3.10. tai niin kauan kuin paikkoja riittää.

TI 18.2. KLO 17 SÄÄNTÖMÄÄRÄINEN VUOSIKOKOUS JA DINGO-MUSIKAALI

Paikka: Ravitsemisliike Aisti, Hallituskatu 19, 33200 Tampere

Kokouksessa käsitellään sääntöjen määräämät asiat.

Kokousta ennen ruokailu alkaen klo 16:30.

Kokouksen jälkeen tarjoamme 40 ensimmäisenä ilmoittautuneelle Dingo-musikaalin. Nuorisomusikaali Nahkatakkinen tyttö alkaa klo 19 TTT-näyttämöllä. Liput jaetaan kokouksen jälkeen.

Ilmoittautumiset 15.1. mennessä tarjoilun ja teatterilippujen takia. Huomioithan, että ilmoittautuminen on sitova. Peruutukset 19.1. asti veloituksetta. Jos peruutus tapahtuu tämän jälkeen, tulee maksaa lipun hinnan lisäksi ruokailu, yhteensä 50 €. Erityistapaukset käsitellään erikseen. Peruutukset Suville 050 30165865.

Tervetuloa mukaan!