Ilmoittautumislomake

Voit ilmoittautua tapahtumiimme oheisella lomakkeella.

Ilmoitathan aina myös yhteystietosi: ensisijaisesti sähköpostiosoitteesi (Sähköposti-kenttään) tai vaihtoehtoisesti puhelinnumerosi. Näin saamme sinuun tarvittaessa yhteyttä, mikäli tapahtumaan tulee merkittäviä muutoksia (peruuntuminen, ajankohdan muutos tms.).

Jos ilmoitat sähköpostiosoitteesi, saat vahvistuksen ilmoittautumisestasi myös sähköpostiisi.

Huom.! Lomake on näkyvissä vain tapahtumien ilmoittautumisaikana.

VUOSIKOKOUS KE 22.2.2023 klo 17
Tehyn toimisto, Itsenäisyydenkatu 17 A 12

Kokouksessa käsitellään sääntöjen määräämät asiat. Kokouksessa valitaan hallitukseen 3 varsinaista ja 2 varajäsentä. Jos liiton sääntöihin tulee muutoksia liittokokouksessa 2022, tekee hallitus yhdistyksen sääntöihin muutosesityksen yhdistyksen vuosikokoukselle. Ilmoittautumiset tarjoilujen takia viimeistään 20.2.23.

Tervetuloa mukaan!

VUOSIKOKOUS 2023
*

Ilmoittautuessani annan suostumukseni tapahtuman järjestäjälle käyttää tietojani tämän tapahtuman osallistujarekisterissä. Tietoja käytetään tapahtumasta tiedottamiseen, tapahtumahallintaan sekä laskutukseen. Tietoja säilytetään tapahtuman jälkeen osallistumisen todentamista varten. Tiedot poistetaan tapahtumarekisteristä tietosuojapolitiikan mukaisesti määräajassa.

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.

OPINTOPÄIVÄ LA 18.3.2023
Tampere-talo, Sonaatti 1, Yliopistonkatu 55, 33100 Tampere

Pirkanmaan Bioanalyytikot järjestää opintopäivän la 18.3.2023 klo 8:45 alkaen Tampere-talossa. Opintopäivän ohjelman löydät tästä. Pidätämme oikeuden ohjelmamuutoksiin.

Osallistumismaksu on yhdistyksen jäsenille 70 €, opiskelijat 20 € ja eläkeläiset 35 €.

Ilmoittautumiset viimeistään 4.3.2023. Muistathan ilmoittaa myös mahdollisen erityisruokavalion ja/tai allergiat.

Osallistumisen peruutus on ilmainen 4.3.2023 asti. Tämän jälkeen veloitamme osallistumismaksun. Peruutukset sähköpostilla osoitteeseen pirkanmaanbioanalyytikot@gmail.com.

Mikäli työntaja maksaa osallistumisesi ja on jokin muu kuin Fimlab, kirjoita laskutusosoite sille varattuun kenttään. Itse maksaville (täysi maksu, opiskelijat ja eläkeläiset) lähetetään myöhemmin maksutiedot sähköpostitse. Fimlabilla työskentelevillä koulutushakemus pitää olla hyväksyttynä ennen opintopäivää.

Tervetuloa!

OPINTOPÄIVÄ 2023
*

Ilmoittautuessani annan suostumukseni tapahtuman järjestäjälle käyttää tietojani tämän tapahtumanosallistujarekisterissä. Tietoja käytetään tapahtumasta tiedottamiseen, tapahtumanhallintaan sekä laskutukseen. Tietoja säilytetään tapahtuman jälkeen osallistumisen todentamista varten. Tiedot poistetaan tapahtumarekisteristä tietosuojapolitiikan mukaisesti määräajassa.

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.