Ilmoittautumislomake

Voit ilmoittautua tapahtumiimme oheisella lomakkeella.

Ilmoitathan aina myös yhteystietosi: ensisijaisesti sähköpostiosoitteesi (Sähköposti-kenttään) tai vaihtoehtoisesti puhelinnumerosi. Näin saamme sinuun tarvittaessa yhteyttä, mikäli tapahtumaan tulee merkittäviä muutoksia (peruuntuminen, ajankohdan muutos tms.).

Jos ilmoitat sähköpostiosoitteesi, saat vahvistuksen ilmoittautumisestasi myös sähköpostiisi.

Huom.! Lomake on näkyvissä vain tapahtumien ilmoittautumisaikana.

OPINTOPÄIVÄ LA 23.3.2024
TAYS, P-talo 0. krs, Teiskontie 35, Tampere

Pirkanmaan Bioanalyytikot järjestää opintopäivän la 23.3.2024 klo 8:45 alkaen. Opintopäivän ohjelman löydät tästä. Pidätämme oikeuden ohjelmamuutoksiin.

Osallistumismaksu on yhdistyksen jäsenille 90 €, opiskelijat 20 € ja eläkeläiset 40 €.

Ilmoittautumiset viimeistään 6.3.2024. Muistathan ilmoittaa myös mahdollisen erityisruokavalion ja/tai allergiat.

Osallistumisen peruutus on ilmainen 6.3.2024 asti. Tämän jälkeen veloitamme osallistumismaksun. Peruutukset sähköpostilla osoitteeseen pirkanmaanbioanalyytikot@gmail.com.

Mikäli työntaja maksaa osallistumisesi ja on jokin muu kuin Fimlab, kirjoita laskutusosoite sille varattuun kenttään. Itse maksaville (täysi maksu, opiskelijat ja eläkeläiset) lähetetään myöhemmin maksutiedot sähköpostitse. Fimlabilla työskentelevillä koulutushakemus pitää olla hyväksyttynä ennen opintopäivää.

Tervetuloa!

OPINTOPÄIVÄ 2024
*

Ilmoittautuessani annan suostumukseni tapahtuman järjestäjälle käyttää tietojani tämän tapahtumanosallistujarekisterissä. Tietoja käytetään tapahtumasta tiedottamiseen, tapahtumanhallintaan sekä laskutukseen. Tietoja säilytetään tapahtuman jälkeen osallistumisen todentamista varten. Tiedot poistetaan tapahtumarekisteristä tietosuojapolitiikan mukaisesti määräajassa.

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.