Vuosi 2015

PE 6.11.2015 OPINTOILTA/PIKKUJOULUT

Perjantaina 6.11. vietimme opintoiltaa pikkujoulujen merkeissa Tehyn toimistolla. Samuli Välimäki Uniklinikka Oivaunesta luennoi meille unesta ja unihäiriöistä. Luennon jälkeen tarjolla oli ruokaa ja juomaa sekä pikkujouluohjelmaa. Osallistujia oli 35.

KE 30.9.2015 LENKKEILYÄ PYYNIKIN JA PISPALAN MAISEMISSA

Lenkkeilimme Pyynikin/Pispalan maisemissa kahdeksan jäsenen voimin. Kuvia löydät täältä.

TO 2.7.2015 PYYNIKIN KESÄTEATTERI: AVIOLIITTOSIMULAATTORI

Yhdistys varasi Pyynikin kesäteatteriin Avioliittosimulaattoriin 30 lippua, jotka kaikki menivät. Omavastuuhintaan kuuluivat myös väliaikakahvit.

LA 11.4.2015 TANKOTANSSIA

Pirkanmaan Bioanalyytikot järjesti jäsenilleen tankotanssia Tampereella Pole Academyn tiloissa osoitteessa Pinninkatu 53 C. Mukana oli kuusi yhdistyksen jäsentä.

TO 19.3.2015 VUOSIKOKOUS

Vuosikokous pidettiin tänä vuonna FM4:n PG-salissa. Vuosikokouksessa käsiteltiin yhdistyksen sääntöjen määräämät asiat. Sääntömuutoksen takia hallituksen varajäsenten määrä väheni kuudesta neljään. Hallituksen nimilista pysyi kuitenkin pitkälti ennallaan. Kiitokset Riitalle, Merjalle ja Helenalle panoksestanne hallituksen riveissä! Saimme myös uuden jäsenen, Katri Särkikosken Kliinisen neurofysiologian laboratoriosta.

Vuosikokouksen jälkeen Synnynnäisten aineenvaihduntasairauksien seulontakeskus Saske:n osastonhoitaja Pipsa Allen piti luennon aiheesta ”Vastasyntyneiden harvinaisten aineenvaihduntasairauksien seulonta Suomessa”. Lopuksi oli tarjolla vielä pientä iltapalaa. Mukana oli kolmisenkymmentä yhdistyksen jäsentä.

Kuva vuosikokouksesta 2015

PE 13.2.2015 JÄLKIJOULUT

"Jälkijoulut" vietettiin tänä vuonna syömisen ja musiikin parissa perjantaina 13.2. Ensin ruokailtiin Ukko Metsossa, ja sitten siirryttiin YO-talolle Scandinavian Music Groupin keikalle. Mukana oli 20 yhdistyksen jäsentä.