Vuosi 2017

PE 27.10.2017 BIOPANKKI-ILTA JA PIKKUJOULUT

Pirkanmaan Bioanalyytikot järjesti biopankki-illan ja pikkujoulut pe 27.10.2017 Tehyn toimistolla. Tilaisuus alkoi ruokailulla, minkä jälkeen pidettiin biopankkiaiheiset luennot. Luennoitsijoina olivat Maiju Junno ja Päivikki Hemmilä. Lopuksi oli vielä vapaata jutustelua. Tilaisuus oli Pirkanmaan Bioanalyytikot ry:n jäsenille ilmainen. Osallistujia oli 32.

TI 22.8.2017 PANIMOKIERROS PYYNIKIN KÄSITYÖLÄISPANIMOLLE

Kävimme kahden tunnin panimokierroksella Pyynikin Panimolla. Kuulimme mm. panimon sekä oluen tekemisen historiasta ja erilaisista oluttyypeistä. Kierroksen aikana saimme maistella panimon oluita. Lisäksi nautimme Makujen Laguunin Panimokierros-menun. Osallistujia oli 24 yhdistyksen jäsentä.

LA 25.3.2017 YHDISTYKSEN SÄÄNTÖMÄRÄINEN VUOSIKOKOUS

Yhdistyksen sääntömääräinen vuosikokous pidettiin lauantaina 25.3.2017 opintopäivän jälkeen. Kokouksessa käsiteltiin sääntöjen määräämät asiat. Ennen kokousta oli kahvitarjoilu. Kokoukseen osallistui 16 yhdistyksen jäsentä. Hallitukseen saatiin kaksi uutta jäsentä ja hallituksen ulkopuolisena, uutena rahastonhoitajana aloitti Tanja Rämö.

LA 25.3.2017 KOULUTUSPÄIVÄ

Yhdistyksen perinteinen opintopäivä järjestettiin nyt toista kertaa keväällä, lauantaina 25.3.2017. Tällä kertaa paikkana oli Hotelli Ilveksen Ball Room. Osallistujia oli viitisenkymmentä. Ohjelman näet tästä ja kuvia päivästä täältä.

TO 9.2.2017 JÄLKIJOULUT - SUOMI 100 VUOTTA

Pirkanmaan Bioanalyytikot järjesti jälkijoulut torstaina 9.2.2017 Suomi 100 vuotta -hengessä. Varasimme Komediateatterin esitykseen "Mieletön Suomen historia" 30 kpl lippuja, jotka kaikki menivät. Omavastuuhintaan kuului myös väliaikatarjoilua.