Vuosi 2016

TO 15.12.2016 PIKKUJOULUT ASKARTELUN MERKEISSÄ

Vietimme pikkujoulua to 15.12. Tehyn toimistolla. Pikkujoulujen ohjelmassa oli helmienkeliaskartelua, glögiä, pientä suolaista ja makeaa. Mukana oli 19 yhdistyksen jäsentä.

TO 29.9.2016 TUTUSTUMINEN TAMK / RETKI NIIHAMAAN

Pääsimme tutustumaan TAMK:n Bioanalyytikkokoulutuksen tiloihin ja sen jälkeen lenkkeilimme Niihaman majalle paistamaan makkaraa. Osallistujia oli seitsemän.

PE 19.8.2016 JÄSENILTA - PITSAA, PUNKKUA JA PILSNERIÄ

Pirkanmaan Bioanalyytikot järjesti yhteistyössä Tehyn kanssa jäsenillan. Tarjolla oli pitsaa, punkkua ja pilsneriä. Ohjelmassa olivat Tehyn ja Bioanalyytikoiden puheenvuorot sekä pubivisa. Osallistujia oli 16.

LA 18.6.2016 TAIDEMATKA MÄNTTÄÄN

Pirkanmaan Bioanalyytikot ry järjesti jäsenilleen taidematkan Mänttään la 18.6.2016. Matkan hintaan sisältyi pääsymaksu Serlachiuksen museoon ja tunnin opastus, pääsymaksu kuvataideviikoille ja opastettu kierros, brunssi Myllyrannassa sekä bussimatkat. Tulomatkalla pysähdyttiin virkistystauolle Viinitupa Vuorenmajalle. Mukana matkalla oli 26 jäsentä ja 4 seuralaista. Matkan tarkemman ohjelman näet tästä ja kuvat näet täältä.

LA 12.3.2016 YHDISTYKSEN SÄÄNTÖMÄRÄINEN VUOSIKOKOUS

Yhdistyksen sääntömääräinen vuosikokous pidettiin lauantaina 12.3.2016 opintopäivän jälkeen. Kokouksessa käsiteltiin sääntöjen määräämät asiat. Ennen kokousta oli kahvitarjoilu. Kokouksessa oli läsnä 18 yhdistyksen jäsentä. Pitkäaikainen sihteerimme Heidi Pirttikangas luopui pestistään ja hänen tilalleen valittiin uudeksi sihteeriksi Katri Särkikoski.

LA 12.3.2016 OPINTOPÄIVÄ

Yhdistyksen perinteinen opintopäivä järjestettiin nyt ensimmäistä kertaa keväällä, lauantaina 12.3.2016. Paikkana oli Tredun opetusravintola Eetvartti. Ohjelman näet tästä. Osallistujia oli kuutisenkymmentä.

PE 22.1.2016 TAPPARA-ILVES-PELI

Tappara-Ilves-peliin osallistui 10 yhdistyksen jäsentä.